Friday 10 December 2010

En kort resume av kvällen


Jag är tillbaka på rummet och klockan är snart halv ett.
Kvällen har varit blandad. Mycket trevligt sällskap vid bordet, men maten var Irländsk standard, dvs inte mycket att ha.
Jag fick i alla fall träffa några av de personer som har slutat men ändå kom till julfesten och det var jätttekul att höra vad som har hänt med dem sedan vi sågs senast.

Bandet som spelade var mycket bra och de fick de flesta att gå upp och "stuffa".
Nu ska jag ge mig för ikväll. Har planerat en tidig frukost och sedan ett långt bad, eftersom det inte är ett alternativ hemma. Det blir naturligtvis att äta frukost ensam, utan Alexandra o Gary, eftersom de kommer att sova så länge de bara kan. Jag kanske kan ta en andra frukost/luch med dem när de vaknar.
Suss på er.

No comments:

Post a Comment