Monday 6 December 2010

Dagens tips

Jag önskar att jag hade haft möjllighet att ta mig till en sportaffär i tid för att köpa halkskydd till skorna, såna där med dobbar eller typ spikskor. Nu är allt sånt slutsålt liksom vinterskor med mönster på sulorna. Jag trodde inte jag skulle behöva mina före jul så de blev kvar i Sverige. Tänk så korkad man kan vara. Nu glider jag fram på mina Converse i -10 och blank-is som underlag. Fina fisken vettja. Håller tummarna att jag inte ska halka och skada mig alltför illa. Men jag har bestämt att om det blir värre än så här så stannar jag hemma från jobbet. Nog för att jag är "dedicated", men det får vara någon måtta på hur mycket man riskerar för sitt jobb.
Nu är det snart dags att börja planera packningen för Sverige. Det är helt otroligt vad fort tiden går.
Det ska bli så kul att fira jul "hemma" med familj och träffa vänner.

No comments:

Post a Comment