Friday 10 September 2010

Bettan, jag saknar dig!!!

Sååå skönt att det äntligen är helg, men jag saknar verkligen Bettan.
Hon har varit borta i en dryg vecka nu och det är med sorg i hjärtat jag svänger runt kurvan in på vår väg och ser att Bettan inte står parkerad utanför huset. Bettan är alltså min före detta bil. Det var inte värt pengarna att ha två bilar när man inte ens har ursäkten att det är besvärligt eller ens långt till jobbet.
Bettan bor numera med Garys mamma. Hon behövde henne bättre än jag och därför fick hon överta min pärla. Hon var nog bara en pärla i mina ögon eftersom hon var ganska gammal och sliten, men hon är pålitlig och enligt mig ganska så underbar. Jag tror dock att hon har det ganska bra hos sin nya ägare, så jag är ändå ganska tillfreds med hennes öde.
Sean är borta ikväll. Han sover över hos Shelley och imorgon ska han på kalas hos en av sina kompisar från dagis. Det kommer inte bli mycket tid att träffa honom i helgen, men huvudsaken är att han får ha det roligt när han är ledig från skolan.
Nate var så trött ikväll att han knappt hann äta ur sin flaska innan han somnade. Vi fick alla hjälpas åt att hålla honom vaken så att han skulle äta klart.
Nu sover alla utom jag och det börjar bli dags att krama kudden. Vi hörs.

No comments:

Post a Comment