Friday 15 October 2010

Min underbara moster

Min mest underbara moster ringde mig ikväll för att önska mig ett grattis på födelsedagen.
TACK!!!!!
Det var i efterskott men väldigt förståeligt.
Det finns inte många människor i mitt liv som jag kan säga jag känner så varma känslor för som för dig.
De nyheter du av mig över telefonen gjorde mig väldigt glad. Du är en människa som alltid sätter alla andras intressen och bästa framför dina egna, vilket är avundsvärt, men kanske du måste börja tänka på dig själv lite mera????
Inget har gjort mig mer glad än det du berättade, på väldigt länge. Du är en av de få människor som verkligen tänker på andras bästa, (tillsammans med din dotter), och kanske prioriterar andra för mycket.
Jag älskar dig, och önskar dig allt gott. Du är så värd det.
Många varma kramar, Anette

No comments:

Post a Comment