Saturday 24 July 2010

Lördag, en ledig dag

Hej.
Har tagit några minuters paus från symaskinen för att skriva ett inlägg.
Jag håller på att ändra kläder till Garys moster Shelley. Hon har gått ner i vikt och kläderna har börjat ramla av henne. Eftersom det är dyrt att köpa nytt har jag lovat henne att hjälpa till att sy in de hon redan har. Hon vill nog inte köpa nya kläder förrän hon är närmare sin målvikt.
På jobbet är det hysteriskt mycket att göra. Det går inte att hinna ikapp även om man gör övertid. Helt galet. Förhoppningsvis ska det lugna ner sig efter månadsslutet.
Jag längtar så till min semester om två veckor. Ska verkligen njuta av att inte behöva se kontoret på två veckor.
Alexandra är och färgar håret idag, så jag och Gary är hemma med grabbarna.
Nate börjar bli en liten person nu. Han till och med skrattar högt när Gary busar med honom. Har inte lyckats få honom att skratta med mig ännu, men det kommer.
Sean bygger och leker med sitt lego som han fick på födelsedagen. Han har suttit med det vid köksbordet i timmar nu. Han är underbar på det viset. Fantasi för tre och väldigt bra på att leka mitt iblan allt annat som händer runt ikring. Inget stör honom när han är intresserad av något.
Ja go'vänner, det var allt för nu. Sköt om er.

No comments:

Post a Comment