Thursday 10 June 2010

Väder

Det har varit regning och dimmigt i en dryg vecka, men ikväll tittade solen fram och allt kändes lättare.
Förhoppningsvis håller det i sig fram till och över helgen.
Grillning och en kall öl ute på baksidan skulle inte vara helt fel.
Jag såg på brorsans Facebook att han skulle ta en kall öl på balkongen i onsdags och blev väldigt avundsjuk. Hoppas vi kan få en kväll i alla fall med värme och uppehåll.
Annars växer lill-Anders så det knakar, och Sean är sitt vanliga helt underbara jag.
Alexandra visade just ett foto på Gary som baby. Gissa om gossarna är lika pappa!!!
Men jag ser mycket av Alexandra i dem också. Men båda liknar varandra så det är nästan som att se Sean som baby igen när man tittar på Nathaniel.
Ska ta en god macka innan jag lägger mig, med mjukost från IKEA. Mums.
Ta hand om er och era.

No comments:

Post a Comment